Author Topic: Griswold #5 Large Block w/ HR.... $5....Yup.... $5  (Read 1450 times)

Offline Jacob Weber

  • Regular member
  • *
  • Posts: 301
  • Karma: +0/-0
  • Only a life lived for others is a life worth while
Re: Griswold #5 Large Block w/ HR.... $5....Yup...
« Reply #20 on: February 27, 2010, 12:55:11 AM »
Quote
Jake, I got a lot of pieces of cast iron, but I only got one little number five like you got there. You ain't gonna find them everyday, at any price, let alone what you got in it. You may want to start a set of them. If so, you sure got a good start. The tough ones in that set are the 2, 4, 5, 11, 13, and 20. You get them six, the rest of them is a piece of cake.  ;)

The first set I planned to complete was what I'm sure alot do Large Block EPU smooth bottoms. I got a good start, and then I started to like the Block EPU w/ the HR and thought about starting that set as well. The day I got this little guy I said "Well, that answers that question!"   :D  Now I just gotta find the other 5 elusive ones for $5.00 a pop and I'll only be in $30.  :P   But I couldn't agree more Perry, it was an awesome find and now I'm tryin to finish both sets. Along with all the other iron I can't turn away from. Hahaha
"The most wasted of all days is one without laughter."  -e.e. cummings

Offline C. Perry Rapier

  • Regular member
  • *
  • Posts: 26151
  • Karma: +0/-0
Re: Griswold #5 Large Block w/ HR.... $5....Yup...
« Reply #21 on: February 27, 2010, 01:39:25 AM »
Jake, I don't have that LB Smooth bottom set, or don't think I do anyway, I might have them all except maybe the nine and ten. Of all the sets, I think I like the "ERIE" and the set your five there is with.

Offline Jeff Seago

  • Regular member
  • *
  • Posts: 4845
  • Karma: +0/-0
  • Gotta Love WAGS!!!
Re: Griswold #5 Large Block w/ HR.... $5....Yup...
« Reply #22 on: February 27, 2010, 05:11:05 AM »
Best of luck to you on acquiring those skillets for $5 a piece!!  :)

Offline Jacob Weber

  • Regular member
  • *
  • Posts: 301
  • Karma: +0/-0
  • Only a life lived for others is a life worth while
Re: Griswold #5 Large Block w/ HR.... $5....Yup...
« Reply #23 on: February 27, 2010, 10:09:32 AM »
Quote
Best of luck to you on acquiring those skillets for $5 a piece!!  :)

Hahaha.... Sounds like somethin you could do Jeff!!  :D
"The most wasted of all days is one without laughter."  -e.e. cummings